■DIGITAL COMMUNICATION - Plan, execute (includes proofreading) and report actions for brand’s official website/ social accounts /digital Ads cooperating with internal / external teams. - Manage digital creative assets by liaising with HQ digital team. - Coordinate with Hublot HQ for Hublot Website update. - Support to maximize sales in E-commerce. ■Social Media - Plan and drive local social accounts (4 official social accounts and 5 BTQ IG accounts) ; content development / writing texts cooperating with internal teams. - Manage social media creative assets for Ads and organic posts by coordinating with HQ digital team. - Monitor and report social post performance. - Monitor and report the performance of each campaign. - Manage digital agencies to ensure maximizing ROI.
■Experience ・Minimum 5 year experience in digital marketing, preferably in Watch or luxury brands / similar ex in agencies. ・Work experience in foreign-affiliated company preferable ■Skills ・PC skills: Word, Excel, PowerPoint, Photoshop ・Excellent Level Japanese writing skill ・Business Level English
正社員
Tokyo
月給 (30万円~)
※ 経験・能力を考慮いたします
実働7時間、休憩1時間
週単位 当たり2日 土日祝日休み 有給休暇 慶弔休暇 介護休暇 産前産後休暇 育児休暇
昇給(年1回) 賞与(年2回) 社会保険 交通費全額支給 退職金制度
▼選考の流れ
▼【STEP1】Web応募書類による書類選考 ▼【STEP2】面接 ▼【STEP3】内定 ※ 入力された情報にて書類選考を行ないますので、登録情報は正確に入力してください ※ 過去1年以内の再応募はご遠慮ください ※ 書類選考の結果は、通過者の方のみにご連絡致します ※ 面接日、入社日はご相談に応じます。お気軽にお問合せください ※ ご応募に関する秘密現厳守を致します ※ 応募書類はご返却できませんので、あらかじめご了承ください
就業場所における屋内の受動喫煙対策:敷地内禁煙。喫煙可能区域での業務あり
Mission Statement
■Digital Marketing - Manage and optimize digital marketing activities to increase brands’ awareness through effective digital communication. ■Social Media - Plan and drive local social content development opportunity for branding
LVMH ウォッチ・ジュエリー ジャパン株式会社
2000年
ノルベール・ルレ
100000000円
宝石、貴金属、時計及びその部品の輸出入、販売。および、それに付随する一切の業務 <取扱ブランド>ブルガリ、フレッド、タグ・ホイヤー、ゼニス、ショーメ、ウブロ