Digital Marketing - Support to adapt Global Strategy to local practice and to deliver a consistent and result-driven digital marketing communication plan on annual basis. - Create best in class user experience (UX/UI) and manage SEM/SEO. - Content management creation for required digital channels. - Analyze the online conversation at contents together with agencies. - Create weekly/monthly/request base report for all digital activities E-commerce - Support to improve e-commerce system and services, by developing and managing e-commerce procedures and putting in place actions to catch and care e-commerce customers. - Collect all assets and check translations of corporate contents for local pages, product pages according to corporate guidelines and needs and priorities in Japan.
Experience: - Has minimum 5 years digital marketing experience - Understand well Japanese media / digital environment/trend Skills/Abilities: - Ability to manage ambiguous situation, flexibility - Analytical skills - Good communication skill with internal/external - Ability to understand the narrative of the brand - Understanding to the luxury - Good command of Japanese /English
正社員
Tokyo
月給 (30万円~)
※ 能力と経験ににより応相談
実働7時間、休憩1時間
週単位 当たり2日 有給休暇 慶弔休暇 介護休暇 産前産後休暇 育児休暇
昇給(年1回) 賞与(年2回) 社会保険 交通費全額支給 退職金制度
▼選考の流れ
▼【STEP1】Web応募書類による書類選考 ▼【STEP2】面接 ▼【STEP3】内定 ※ 入力された情報にて書類選考を行ないますので、登録情報は正確に入力してください ※ 過去1年以内の再応募はご遠慮ください ※ 書類選考の結果は、通過者の方のみにご連絡致します ※ 面接日、入社日はご相談に応じます。お気軽にお問合せください ※ ご応募に関する秘密現厳守を致します ※ 応募書類はご返却できませんので、あらかじめご了承ください
就業場所における屋内の受動喫煙対策:敷地内禁煙。喫煙可能区域での業務あり
Mission Statement
- Increase awareness and desirability of FRED brand in Japan through global brand & product website (.com) in line with corporate guidelines. - Achieve sales targets on e-commerce ensuring development of customer experiences and services on the site to create happy customers from online to offline.
LVMH ウォッチ・ジュエリー ジャパン株式会社
2000年
ノルベール・ルレ
100000000円
宝石、貴金属、時計及びその部品の輸出入、販売。および、それに付随する一切の業務 <取扱ブランド>ブルガリ、フレッド、タグ・ホイヤー、ゼニス、ショーメ、ウブロ